Thursday, January 15, 2009

MEMOIR...........UITM D'HATIKU

ASSALAMUALAIKUM........................


haha uitm di hati ku......sebenornya ari ni ade aktiviti hari kecerian kat office aku...activity ni diadakan setiap akhir bulan tp disebabkan aku malas and activity tu "tak wajib" sangat jd aku tak joint la activity tu untuk bulan ni.....


ok....ni gambar2 hari kecerian yang lalu.......
tema: black n white




tarian poco-poco........




Seperti biase sesi bergambar...minah2 'peace'

Bergambar kat waterfall uitm ,$? juta











Kat bawah ni aku de sediakan lagu UITM DHATIKU
Mai nyanyi sesama lagu ni..bangkitkan nostalgia anda belajar di uitm dlu2 .......






UITM DIHATIKU



Wujudmu Di Sini Di Tanah Anak Merdeka

Bagai Obor Ilmu Memayungi Putera Puterinya

Pelopor Hidup, Budaya Bangsa, Agama.... Negara

Pembentuk Akhlak Manusia, Agar Jadi Sempurna



Ku Yang Melangkah Ke Sini Ingin Mempelajari

Rahsia Di Muka Bumi Dengan Cara Hakiki

Tunjukkan Aku Jalan Ilmumu

Untuk Ku Menuju

Destinasi Cita-cita Negara Dan Bangsaku


Majulah Bangsa, Maju Negara

Berkat Usaha Jaya Mara

Kami Berikrar Akan Berjasa

Hingga Kita Berjaya….Demi Bangsa



Watikah Yang Ku Miliki

Kan KuSemat Di Hati

Janjiku Pada Pertiwi UntukMenabur Bakti

Ku Sempurnakan Seikhlas Hati

Membela Negara

Doa Restu Ayah Bonda Ku

Untuk Mu Semua

UiTM Usaha Takwa Mulia...




TERIMA KASIH



DOMO ARIGATO GOZAIMASU...............



No comments:

Post a Comment